رژیم چاقی

رژیم چاقی : همانطور که افراد چاق دوست دارند لاغر شوند خیلی ازافراد لاغر اندام نیز دوست دارند با گرفتن رژیم چاقی به اندام متناسبی برسند در زیر ۵ توصیه مفید برای بالا بردن وزن در افراد لاغر را شرح می دهم .

 

رژیم چاقی

 

وعده ی ۴ ساعته روزانه را در رژیم چاقی فراموش نکنید

اجازه ندهید بیش بین غذا خوردنتان بیش از ۴ ساعت وقفه بیفتد بدن انسان ب دلیل فعالیتی که در طول روز دارد نیاز مند دریافت انرژی می باشد.
با دور انداختن وعده ی غذایی بدن را از سوختی که برای ادامه دادن به فعالیت روزمره نیاز دارد محروم می کنید. و این موجب کاهش ذخایر انرژی شده و علاوه بر اینکه در رژیم غذایی اختلال ایجاد می کند موجب اشکال در حجم عضلانی نیز می شود.

برای چاق شدن | افزایش وزن چند غذا را باهم بخورید

توجه داشته باشید در رژیم خود حداقل سه نوع غذا را بگنجانید .چندین نوع غذا را باهم مصرف کنید مثلا ، نان سبوس دار را به کره ی بادام زمینی آغشته نمایید چند قطعه موز را روی آن قرار دهید و به همراه یک لیوان شیر میل کنید .

غذا های سالم مصرف کنید

بهترین راه برای دریافت انرژی زیاد و مفید استفده از غذاهای سالم ولی متراکم می باشد . به جای اینکه خود را مجبور به خوردن بیش از حد کنید یا به سمت غذاهای بی ارزش بروید بهتر است مه غذایی مغذی برای یک وعده انتخاب کنید که هر چند هم کم باشد ، سرشار از کربوهیدرات ، پروتئین و چربی باشد.

مواد غذایی مایع

مواد غذایی مایع به اندازه ی مواد غذایی جامد برای رژیم چاقی پر کننده نمی باشند . ولی بدون اینکه احساس پری یا پف کنید این مواد به بدن شما بسیار از مواد مغذی را وارد کند ، مثلا می توانید از آب میوه های صدر صد طبیعی استفاده نمایید، شیر کم چرب بنوشید و…

برای اینکه سریع وزن خود را بالا ببرید قبل از اینکه بخوابید بخورید

توجه داشته باشید که بیشتر تعمیرات و باز سازی های بدن موقع خواب انجام می گیرد. این زمان برای ساخت عضله ها و بافت های بدن بسیار زمان مناسبی است .
امید وارم با توصیه های ما در رابطه با رژیم چاقی بتوانید به وزن ایدئال حود برسید.


کلینیک کاشت مو , کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک لاغری موضعی و درمان چاقی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *